Cochin - Reisverslag uit Kochi, India van Zora Francine - WaarBenJij.nu Cochin - Reisverslag uit Kochi, India van Zora Francine - WaarBenJij.nu

Cochin

Blijf op de hoogte en volg Zora

17 Oktober 2017 | India, Kochi

Sochtends wakker geworden op de bank van het guesthouse in Cochin. We mowsten wachten totdat de mensen uitgecheckt waren voordat we onszelf konden opfrissen. De familie die uit de kamer kwam bleken israeliers te zijn en boden ons aan om mee te ontbijten. Super lieve mensen die dezelfde avond alweer naar huis vlogen. Ze zorgde ervoor dat we snel de kamer in konden om ff te douche. Vervolgens zijn we op pad gegaan naar jewtown en de synagoge bezocht. Er blelen nog maar 5 joodse menssn te wonen en xeze zijn al behoorlijk op leeftijd. In het straatje van de synagoge was een filmopnamr bezig. Toen we weer verder gingen werden we overvallen door een tropische regenbui. We werden opgepikt door een tuktuk die ons een ritje naar dutch palace gaf. Dit was een soort mueseum. Kon alleen niet helemaal ontdekken wat ee zo dutch aan was. Snel doorheen gelopen dus en op naar de supermarkt. Vervolgens in de guesthouse geluncht en even gechilled. Daarna zijn we naar de chinese visnetten gegaan en langs een dutch cemetery gelopen die er erg verwaarloosd uitzag. Daarna zijn we naar het guesthouse gelopen en gezorgd dat onze spullen ingepakt zijn. Na een middagdutje werden we weer overvallen door een tropische regenbui. Ditmaal moesten we erdoorheen met onze spullen naar de taxi die ons naar het vliegveld ging brengen. We stonden een beetje in de file maar kwamen net op tijd aan om in te checken. We arriveerde rond 00.30 in Goa waar we met de taxi naar plaats van bestemming gingen.

• 18 Oktober 2017 - 22:18

Josita :

Ja de muggen lijkt me erg vervelend goed smeren meiden of een citroen nemen door de midden snijden ermee over je voeten benen armen nek vwrijven kan ook helpen Zorra wel eng hoor dat je die telefoon uit zijn handen sloeg maar je heb gelijk genoeg is genoeg maar fijn dat jullie toch zo je weg vinden I het zuiden Groeten en tot de vgende keer