Vertrek Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Zora Francine - WaarBenJij.nu Vertrek Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Zora Francine - WaarBenJij.nu

Vertrek Jaipur

Blijf op de hoogte en volg Zora

07 Oktober 2017 | India, Jaipur

Hallooow

Sochtends ontbeten in het hotel. Vervolgens op zoek gegaan naar een pinautomaat waar ik met mijn creditcard kon pinnen. Helas niet gevonden. Moest mijn moeder even om hulp vragen. Vervolgens zijn we naar Hawa mahal geweest. Dit is een paleis geweest waar allemaal vrouwen woonden. Aan de voorkant zie je allemaal ramen. Toen we binnen rondliepen zag francine een leuk fotopoint in een rooftop cafe. Hiee zijn we ook naartoe gegaan  en hebben we wat gedronken en een sandwich gwgeten. Vervolgens zijn we naar het city palace gelopen. We kwamen nogmaals lamgs esn jantar mantar. Deze hadden we ook in delhi gezien dus daad zijn we nu niet heen gegaan. Bij het city palace wat rondgelopen en een wapen en kledij tentoonstelling gezien. Daarna zijn we naar pink square geweest waar we geluncht hebben. Esmee heeft een broek gekocht en wij wat te snacken voor onderweg. Tijd om terug te gaan naar het hotel en onze tassen te packen. Om 18.00 vertrok de bus richting agra. Het was weer een lange rit maar rond 00.15 waren we afgezet in agra. We hadden even moeite met esn gdote taxe te vinden dus hebben we onze tassen op de bank gegooid en zijn we er bovenop gaan zitten. Helemaal opgevouwen achterin een taxie dus... tjah het was of dit of onzs backpacks op het dak, en dat zagen we niet zo zitten. Gelukkig was het maar 20 minuutjes rijden naar het hostel. We werder vriendelijk en uitgebreid ontvangen en lagen rond half 3 eindelijk in bed.. tot laterrr