San Fransisco - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Zora Francine - WaarBenJij.nu San Fransisco - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Zora Francine - WaarBenJij.nu

San Fransisco

Blijf op de hoogte en volg Zora

12 November 2016 | Nederland, Almere Stad

Wauw, wat gaan de laatste dagen snel.
8 november een auto gehuurd en downtown San Fransisco ingedoken. Naast de Fishermans warf, pier 39 en alcataraz ook genoten van het uitzicht in een enorm mooie toren,door chinatown en een ritje in de Cablecar gemaakt. Heel wat kilometers gelopen en geslaagd in een leuk winkeltje met kleding. 'S avonds een bowlingbaan opgezocht en in een enorme hal uitgekomen met wel 60 bowlingbanen!

9 november
'S ochtends eerst naar de Jelly Belly factory geweest om te kijken hoe de Jelly beans gemaakt worden. Een super leuke tour gehad en weer wat geleerd. Daarna nog een keer naar San Fransisco om de Golden Gate Bridge, Lombardstreet ende victoriaanse huisjes te bekijken. Tevens kwamen we een Dutch Windmill tegen die er niet helemaal uitzag zoals we gewend waren maar toch grappig om te zien. Na het eten heerlijk genoten van de hottub die op het rv resort aanwezig was en eindelijk een heerlijke douche gehad. En dan klaarmaken voor toch echt onze laatste echte dag in Amerika.

10 november
Onze laatste dag in Amerika. We zijn vandaag naar de pier in Santa Cruz geweest en hebben een heleboel zeehonden gespot. Daarna via de hwy 1 terug naar Pacifica gereden en op mooie strandjes gestopt om even van het uitzicht te genieten. Eenmaal terug een winkelcentrum gevonden in Santa Bruno en daarna de huurauto weer inleveren. Natuurlijk ging dit niet zonder slag of stoot. Door de drukte in het verkeer kwamen wij om 5.01 p.m. bij de organisatie aan, waar wij de auto om 5.00 p.m. moesten inleveren. En ja hoor alles dicht donker en niemand meer aanwezig. Wij natuurlijk in alle staten want we hadden geen tijd om de auto de volgende ochtend om 8.00 a.m. in te leveren want dan zouden we onze vlucht missen. Terug bij de camper heb ik een andere vestiging gebeld di 2.2 mijl verderop zit of we de auto daar konden inleveren en we een rit terug naar de rv camping konden krijgen. Gelukkig was dit geen probleem dus alles weer opgelost. daarvan teruggekomen hebben we onze spullen ingepakt en de camper rijklaar gemaakt voor de volgende dag. Daarna nog even genoten van de heerlijke hottub waar we twee hele leuke mensen hebben leren kennen. Nadat we gedouched hadden zijn we nog even bij Deena en Travis wat gaan drinken en voordat we het door hadden was het 0.30 a.m. en du tijd om te gaan slapen want de wekker ging weer vroeg,

11 november
Nadat de vroeg wekker was afgegaan nog even gekeken of we walvissen konden spotten en daarna de camper inleveren bij Cruise America. Vervolgen een Uber (taxi) naar het vliegveld genomen en zo was er een einde gekomen aan dit fantastische avontuur. onderweg naar ons koude kikkerlandje maar weer. Gelukkig stonden onze familieleden ons op te wachten op Schiphol voor een warm onthaal. Nu weer thuis en genieten van de prachtige herinneringen aan deze reis!

• 12 November 2016 - 20:30

Hetty:

Wat een verhalen, heerlijk om te horen en fijn dat jullie zo een geweldige reis hebben gemaakt.
    Ook weer fijn om jullie weer hier te zien. Mooie herinneringen gemaakt. nu de foto's tot een fotoboek maken. We zijn natuurlijk reuze benieuwd!! Wel even wennen aan de kou hier. Lekker in je eigen bedje en genoeten van de poezen, xx