Vervolg Route 66 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Zora Francine - WaarBenJij.nu Vervolg Route 66 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Zora Francine - WaarBenJij.nu

Vervolg Route 66

Blijf op de hoogte en volg Zora

01 November 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanochtend om 07.00 weer van een mooie zonsopgang genoten in Needles. Na een snel ontbijt van pancackes bij de macdonalds onze weg via de Route 66 vervolgd. We zijn naar het dorpje Oatman gegaan en een leuke multigeocache gedaan. Dit dit houd in dat je verschillende vragen moet beantwoorden en met deze antwoorden de coödsinaten hebt van de uiteindelijke plek van de geocache. Super leuk want zo zie je het hele dorpje en leer je ook nog wat van de geschiedenis. Hier hebben we wilde ezels gezien en geaaid. Ze kwam achter ons aangelopen om aandacht en waarschijnlijk eten te vragen. Vervolgens terug naar Needles omdat we daar nog wat fotos wouden maken en even snel geluncht. Na gewisseld te hebben van bestuurder gas erop richting LA. Eenmaal aangekomen bleek dat het office van de camping net dicht was gegaan dus moesten we een andere plek vinden om te slapen. We hebben de camper letterlijk naast het politiebureau in el Segundo gestald en hebben ons bedje opgezocht.

• 02 November 2016 - 21:14

Hetty:

Dat slaapt wel veilig zo naast de politie! Klinkt als weer een lekker dagje!