Goa - Reisverslag uit Pololem, India van Zora Francine - WaarBenJij.nu Goa - Reisverslag uit Pololem, India van Zora Francine - WaarBenJij.nu

Goa

Blijf op de hoogte en volg Zora

18 Oktober 2017 | India, Pololem

Met de taxi rond 02.00 aangekomen op de plek waar het hotel zich moest bevinden. Helaas konden we het niet direct vinden. De taxi chauffeur was zo lief om ons niet alleen te laten in het midden van de nacht en heeft zijn best gedaan om het hotel te vinden. Er waren wat jongeren aan het feestvieren voor de feestdag diwali en de taxi chaffeur ging het even voor ons vragen. 2 jongens lieten ons zien waar het was, alleen het hek zat op slot. Niemand te bekennen. Daar stonden we dan in het midden van de nacht.. naast de ingangljep een paadje naar het strand. We zijn daar gaan kijken en via het strand kon je het terrein op alleen nog steeds niemand te bekennen. Toen zijn we naar het guesthouse ernaast gegaan, want daar waren wel mensen aanwezig en gevraagd voor een kamer... hij bad een onwijs smerige primitieve kamer voor 1000 roepie. Ik zei tegen francine, we gaan wel in het restaurant zitten van ons guesthouse tot morgen vroeg. Dus spullen gepakt en daar gaan zitten en een spelletje gedaan. De taxi chauffeur bleef nog steeds bij ons. Rond 04.00 uur kwam er ineens iemand langs lopen die bij het guesthouse hoorde. Wij uitgelegd dat we niemand konden vinden. Gelukkig bracht hij ons naar onze kamer en konden we de volgende ochtend inchecken. We zitten in een super leuk strandhuisje vlak aan het strand. Sochtends lekker ontbeten met een omelet en wat brood en daarma lekker op het strand gelegen. Time to chill!!!! Geluncht in het restaurant met een salade en daarna nog een spelletje bij de bar. Namiddag nog even gezwommen en daarna even langa de winkeltjes gelopen. In de hutjes naast ons zitten 3 gasten vanuit de UK die blijkbaar savonds in het restaurant gaan optreden. Dus savonds lekker in het restaurant gechilled en heeeerlijkkk geslapen deze nacht..

19 oktober

Wakker geworden in onze strandhut. Half 9 ontbijt en onze taxi stond alweer klaar. We zijn naar een spice farm geweest zo ongeveer 60 km verderop. Hier kon je ook op olifanten rijden en een olifanten douche nemen. Dit laatste hebben we gedaan. Je ging dan op de rug van Laila, zo heette dd olifant, zitten en gaf ze je een douche met haar slurf. Daarna een rondleiding op de farm gekregen en uitleg over specerijem en hun werking ervan. Daarna geluncht op de farm en weer terug naar ons resort gegaan. Lekkker genoten can de zee en het strand en daarna lekker gechilled. Heerlijk tot rust komen.

• 19 Oktober 2017 - 15:20

Hetty:

Wat een verhaal weer!! Jullie maken wat mee. En van die olifanten wil ik foto's zien!
    Enig hoor zo'n huisje aan het strand. Veel plezier daar. xx

• 19 Oktober 2017 - 17:31

Tamara:

Wat gaaf.. jullie maken wat mee een reis om nooit meer te vergeten

• 22 Oktober 2017 - 20:18

Josita Van :

Nou gelukkig zijn er ook goeie mensen zoals die taxichauffeur
    wat wen lieve man om jullie niet alleen te laten die nacht en kwam hij jullie ook weer halen naar die olifanten farm. Inderdaad wat een verhaal douchen met olifanten dat neemt niemand jullie meer af wat een mooie verhalen en herinneringen maken jullie en nu lekker aan het strand heerlijk genieten en uitrusten veel plezier nog tot hoorns