Goa / Chennai - Reisverslag uit Benares, India van Zora Francine - WaarBenJij.nu Goa / Chennai - Reisverslag uit Benares, India van Zora Francine - WaarBenJij.nu

Goa / Chennai

Blijf op de hoogte en volg Zora

12 Oktober 2017 | India, Benares

Deze mooie ochtend wakker geworden in Goa. We hebben een leuk balkonnetje. Zodra iedereen wakker is naar het restaurant gegaan om te ontbijten en te bespreken wat verder te doen. Wij, francine en ik, moesten om 12 uur uitchecken omdat we om 14.00 op het vliegveld moesten zijn. Ik heb na het ontbijt met mijn voeten in het zwembad gezeten.. dit was echt verrukkelijk!!! Eenmaal de tijd aangebroken zijn we naar het vliegveld gegaan. Toen we daar uitgestapt waren kreeg ik een smsje van SpiceJet dat onze vlucht vertraagd was van 17.05 uur naar 18.30 uur. Zucht.. hebben wij weer. Naja we waren in iedergeval op tijd dus konden lekker rustig aan doen. Als we naar binnen willen moet ik de vlichtgegevens laten zien en onze paspoorten. Daarna moet de bagage door een x-ray en kunnen we inchecken. Als we door de doane gaan worden mannen en vrouwen gescheiden. Handbagage door de x-ray en een stempel op de tag. Vervolgens staat er een mannetje die boardingkaart en de stempel checkt. Eenmaal achter de doane blijkt de vertraging nog verder op te lopen. Rond half 8 zijn we dan eindelijk in het vliegtuigje (zo een proppelor vliegtuigje met 20 rijen) en gaan we richting Chennai. Als we in Chennai aankomen boeken we een prepaid taxi richting het hotel. De manager van het hotel belde nog dat die ons wou komen halen maar toen had ik net de taxie al geregeld. Met een kwartiertje bij het hotel aangekomen. We krijgen een nette kamer met een primitieve badkamer maar prima te doen voor 1 nacht. Helaas had de chauffeur die we benaderd hadden niets meer van zich laten horen, dus we zaten een beetje met onze handen in ons haar over hoe onze reis in zuid india nou ging verlopen. Gelukkig vroeg de eigenaar van het hotel, Muhammad, wat onze plannen waren en hij zei dat hij ons graag wou helpen met alles plannen. Hier zijn we enorm mee gezegend!!! Hij helpt ons met allea nu nog steeds totdat we weer in mumbai zijn. We hebben telefoon app en mail contact over onze reis!!! Super toffe vent dit!

• 16 Oktober 2017 - 14:45

Josita Van Strien :

Wat eng In zo'n propeller vliegtuigje maar fijn dat die man het hotel jullie verder wil helpen
    Maar doe verder voorzichtig have fun en geniet this once in a live time zorg goed voor elkaar veel liefs Josota

• 16 Oktober 2017 - 16:36

Hetty:

Nou zeg, het reizen zit niet echt mee, maar daar doen ze denk ik alles rustig aan en maak je niet druk. Maar ja jullie hebben niet alle tijd en willen graag door. Zo is het een verloren dag. Nu hopen dat de baas van het hotel alles goed geregeld heeft en jullie weer veel moois te zien krijgen. Goed reis verder, tot het volgende bericht. xxmama Hetty