Agra - Reisverslag uit Agra, India van Zora Francine - WaarBenJij.nu Agra - Reisverslag uit Agra, India van Zora Francine - WaarBenJij.nu

Agra

Blijf op de hoogte en volg Zora

08 Oktober 2017 | India, Agra

Helloowww

Vandaag lekker rustig aan gedaan. We hebben besloten een sleepingbus naar Varanasi te nemsn dus nadat we ontbeten hadden zijn we eerst naar een boekingskantoor gegaan om de tickets te regelen. Nadat dit gedaan was hebben we heerlijk gegeten bij een vegatarisch restaurant. We hadden een soort kaas in een zoet sauzje met knoflook naan (soort brood achtig).  Nadat ons buikje weer vol zat zijn we naar het hostel gegaan en hebben we een spelletje rummikub gedaan en met andere canadezen in het hostel gepraat. Tegen 17 uur zijn we kaartjes gaan halen voor de Taj Mahal. Eenmaal bij de ingang aangekomen hadden we problemen. Ze lieten Esmee niet naar op een india kaartje terwijl ze kon aantonen met haar visum en trouwakte dat ze getrouwd is en hier woont. Suraj en Esmee zijn naar de politie gegaan en zeiden tegen francine en mij dat we gewoon naar binnen moesten gaam want we zoudem savonds weer vertrekken. We kwamen er achter dat je de Taj Mahal ook in kon terwijl wij geinformeerd waren van niet. Mooie plaatjes geschoten en na een uurtje weer richting het hostel, lag gelukkig lekker op loopafstand. Na nog even met de eigenaar van het hostel gechilled te hebben en een spelletje rummikub was het tijd om te vertrekken naar de bus. Tot laterrr

• 10 Oktober 2017 - 14:10

Hetty:

Jullie maken echt een prachtige reis. ik geniet van de verhalen en zag net geweldig mooie foto's op facebook. Goeiw reis verder. xx

• 11 Oktober 2017 - 12:23

Josita Van Strien :

Leuke en mooie foto's inderdaad wat een mooie reis goede reis in de slaap bus