Aankomst Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Zora Francine - WaarBenJij.nu Aankomst Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Zora Francine - WaarBenJij.nu

Aankomst Jaipur

Blijf op de hoogte en volg Zora

05 Oktober 2017 | India, Jaipur

Halloooooww

Na ongeveer 16 uur in een sleepingbus gezeten/gelegen te hebben zijn we eindelijk in Jaipur aangekomen. Met een autootje naar het hotel gegaan en ingecheck. Gelukkig konden we nog wat van het ontbijt bestellen dus ook nog even kunnen bijtanken. Eenmaal opgefrist en al zijn we naar een museum gegaan omdat s'middags het heetste momend van de dag is. We dachten naar het wax museum te gaan maar het bleek het Albert Hall museum te zijn. Er stonden allerlei oude potten en dat soort dingen. Ook was er een gedeelte over de egyptische tijd. Grappig maar niet heel boeiend. Wat ook wel leuk is om te vertellen dat de entee prijzen overal verschillen voor toeristen en indiers. Toeristen betalen over het algemeen 100 tot 500 roepie waar indiers 20 roepie betalen... vervolgens zijn we terug maar het hotel gegaan. Suraj was niet zo lekker en we waren allemaal toch best wel kapot. In het hotel ff een paar uur geslapen om vervolgens tegen een uur of 6 richting het Amber fort te gaan voor de lichtshow. Onder weg liep er een olifant met een versiert voorhoofd over straat. Helaas waren we te laat voor de engelse versie dus zijn we naar de hindie versie geweest. Gelukkig spraken de lampen en geluid voor zich. Na de show weer terug naar het hotel en lekker relaxed.. tot laterrr

• 07 Oktober 2017 - 21:32

Hetty:

Wow, wat een lange reis in de bus! Het is toch een enorm groot land.
    Jullie maken heel wat mee. Ik ga gauw verder lezen!
    xx