Aankomst Mumbai - Reisverslag uit Bombay, India van Zora Francine - WaarBenJij.nu Aankomst Mumbai - Reisverslag uit Bombay, India van Zora Francine - WaarBenJij.nu

Aankomst Mumbai

Blijf op de hoogte en volg Zora

29 September 2017 | India, Bombay

Hellooo peepz!!!!

Vanochtend om 06:00 (nl tijd) van schiphol met de trein vertrokken richting brussel. Na een reis van 3 uur op Brussel Zavethem onze backpack laten insealen en ingechekt. We hadden ongeveer 2 uur om van de trein over te stappen en in te checken. Rond half 11 het vliegtuig ingestapt en na 8 uur vliegen op Mumbai aangekomen om 23.00 (indiese tijd). We werden opgehaald door Esmee, een oud klasgenootje van Francine, en haar man en zijn met eem taxi naar hun huis gegaan.. nu lekker chille en naar bed. (Tijd staat nu op 03.35 snachts)

Tot laterrrr

Josita:

Fijn dat jullie zonder problemen zijn aan gekomen

• 01 Oktober 2017 - 09:14

Hetty:

Fijn te lezen dat alles goed is gegaan en nu zijn we benieuwd naar jullie ervaring.
    Heel veel plezier samen xx