Vervolg LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Zora Francine - WaarBenJij.nu Vervolg LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Zora Francine - WaarBenJij.nu

Vervolg LA

Blijf op de hoogte en volg Zora

06 November 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

03 november
Na een heerlijke relax dag hebben we vandaag weer veel dingen gepland staan. Met onze rental car onderweg naar het hollywood sign. Boven op een berg mooi uitzicht over LA en het hollywood sign. Het was op dit moment al bijna 30°c. Na een paar leuke fotos weer onderweg naar de Universal studios. Hier even een lekker wrap gegeten om vervolgens de studios in te duiken. Wat een super vet themapatk is dit. Het is misschien niet groot maar je wordt op elk hoekje van de straat entertaind. Na een ritje in Springfield (The Simpson) hebben we een tour door de studios gedaan. Dit was gelukkig leuk opgezet met een spannende verhaallijn waardoor het niet saai was. Na lekker door het park gedwaald te hebben zijn we richting Santa Monica gereden. Hier staat het bord dat het einde van de route 66 aangeeft. Daarnaast is het mooi verlicht door de attracties. Helaas waren de attracties zoals het reuzenrad gesloten.

04 november
De volgende dag zijn we naar de Hollywood walk of fame gegaan waar ik mijn eigen ster ontdekt heb. We zijn madame tussauds in geweest wat ook erg leuk was. Daatna zijn we doorgereden naar de Walt Disney Studios maar deze was helaas gesloten voor publiek. Toen Beverly Hills maar opgezocht om even te shoppen alleen waren dit allemaal merk winkels en niet aan onze portomonnee gericht. Wel hebben we nog een geocache gevonden. Ook reden we langs maimonides wat super grappig is aangezien mijn middelbare school in nederland zo heet. We kwamen wel meer joodse dingen tegen. Ook zijn we langs LA Inked geredem en konden het niet laten om even binnen te stappen. Daarna weer lekker naar de camper om te eten sn een rustig avondje te hebben om wat dingen uit te zoeken voor de volgende dagen.

05 november
De laatste dag in LA zijn we rustig begonnen. We moesten onze camper voor 1 nachr verplaatsen omdat er ander geen plek op de camping was dus moesten we wachten tot de plek leeg was. Helaas besloten deze mensen pas om 12.00 uur weg te gaan. 'S ochtends nog even een wasje gedraaid en lekker gechilled. 'S middags zijn we naar Melrose gereden om te kijken of we daar nog een beetje konden shoppen. Cine geslaagd voor een super leuke tuinbroek. Daarna door naar Venice beach waar we lekker over de boulevard gewandeld hebben en naar een mooie zondsonderdag gekeken hebben. Toen terug naar de camper om te eten en de camper rijklaar te maken voor morgen om onze weg te vervolgen naar San Fransisco via de hwy1.

• 06 November 2016 - 19:11

Hetty:

Hallo Zora en Francine, blij weer even wat te horen. ik vroeg me net af hoe het met jullie was toen ik dit bericht zag. Wat een heelijk weer hebben jullie toch. jammer dat een en ander gesloten was, maar jullie hebben je prima vermaakt zo te lezen. Succes in San Fransico, daar is weer veel te zien. xx mama/Hetty

• 07 November 2016 - 19:11

Lex Fransen:

Super mooi reisverslag maar ook alle fotos die jullie met ons gedeeld hebben zag er supergaaf uit geniet nog maar lekker nog van jullie super coole vakantie en kom veilig en snel weer terug ik heb een hoop te vertellen en jij vast ook groetjes xx lexxx