Las Vegas - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Zora Francine - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Zora Francine - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Zora

28 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Springdale

26 oktober
Vandaag wakker geworden in Las Vegas met een lekker temperatuurtje van rond de 20°c en een helder blauwe lucht. We hebben besloten even lekker rustig aan te doen. De was moet gedaan worden, de camper moet even schoongemaakt worden en er moet een planning gemaakt worden voor de volgende dagen. Tijdens het bespreken van de planning komen we tot de conclusie dat het handig is om nog een nacht bij te boeken in Las Vegas. Dit omdat we vanavond de show van Britney Spears hebben in Planet Hollywood, en we dus nog een avond willen om alle andere dingen te doen. Nadat we bij de receptie zijn geweest even een frisse duik genomen in het zwembad om lekker af te koelen. De temperatuur is ondertussen flink opgelopen richting 32°c. Na het zwemmen lekker gedoucht en gegeten en dan klaarmaken voor Britney!!!! Eenmaal bij Planet Hollywood aangekomen lekker door het casino gelopen en wat door de winkeltjes heen geweest. Uiteindelijk in de Britney fanshop wat souveniertjes gekocht en toen the Axis in gegaan en onze plek opgezocht. Het was niet zo een hele groote zaal maar wel uitverkocht! Tijdens de show 2 lekkere crandberry / wodka cocktails gedronken uit een echte Britney beker. Pfoeii en wat een show gaf ze weer. Super gaaf om dit mee te mogen maken. Na de show even met het thuisfront geskypet aangezien we hier eindelijk goeie wifi hadden. Daarna terug richting de camper, onderweg nog een lekkere aarbeiden wodka cocktail gescoord. Bij de camper aangekomen nog even popcorn gemaakt en daarna lekker het bedje opgezocht.

27 oktober
Na een te gekke Britney avond is het tijd om Las Vegas te bekijken met op de planning :
- het welkom in las vegas bord
- luxor hotel bekijken
- het exelibur hotel bekijken
- de achbaan in het New york New York hotel
- de m&m store
- de coca cola store
- de lichtshow in the Freemont Experience
- zipline in the Freemont Experience
- de grote fontein show bij het Belagio hotel
- de skyline van het stratosphire hotel ( helaas niet gelukt moesten we vet voor betalen)

Al met al zijn we ongeveer 13 uur bezig geweest om Las Vegas te bekijken zowel te voet als met de bus die door Vegas rijdt. Ongeveer om 01.30 naar bed gegaan om vervolgens de volgende dag vroeg te vertrekken richting Zion National Park.

Dit was een speedupdate van 2 fantastische dagen in Las Vegas!!!
Groetjesss

• 29 Oktober 2016 - 08:20

Hetty:

Wat een druk programma, meiden, maar o zo leuk om te doen. Hardstikke leuk om jullie even gezien en gesproken te hebben. Tot de volgende goede wifi spot. xx

• 29 Oktober 2016 - 10:23

Pauline:

Wauw wat een geoliede planning, strak hoor
    Super gaaf. Have fun nog xx