Aankomst Death vally - Reisverslag uit Fowler, Verenigde Staten van Zora Francine - WaarBenJij.nu Aankomst Death vally - Reisverslag uit Fowler, Verenigde Staten van Zora Francine - WaarBenJij.nu

Aankomst Death vally

Blijf op de hoogte en volg Zora

24 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Fowler

Ook vandaag waren we weer voor de wekker wakker. We hebben blijkbaar nog steeds last van het tijdschverschil. 06.30 aan het ontbijt om vervolgens de camper af te koppelen en richting Death Vally te rijden. Onderweg nog even een supermarktje opgezocht voor het hoog nodige. Aangekomen bij Yosemite Park , waar we de Tioga route wouden pakken naar Death Vally, zagen we sneeuwruimers rijden en ja hoor de Tioga route was dicht. Er was vannacht sneeuw gevallen wat we niet gek vonden aangezien wij regen en onweer hebben gehad. Omkeren en via Hwy 140 dan maar richting Death Vally. Op deze route kwamen we nog een grote supermarkt tegen voor de rest van onze boodschappen. Ook hadden we eindelijk weer even bereik en ontving Francine een berichtje van GoAmerika. Voor diegene die het niet weten zal ik het even uitleggen. We hadden voordat we op deze trip gingen een uitnodiging gekregen voor een beurs van GoAmerika waar je mee kon doen aan een wedstrijd om als travelpro een droomreis naar Amerika te winnen. Hier hebben wij aan deelgenomen en mochten een filmpje maken om ons te introduceren aan GoAmerika. Dit berichtje vertelde ons dat ze ons geprobeerd hadden te bellen ivm met de go or no go wedstrijd. Na onze boodschappen gelijk maar even terug gebeld. (sorry geen rekening gehouden met het tijdsverschil). Deze man (ik weet zijn naam helaas niet) vertelde dat hij ons wat meer vragen wou stellen maar omdat we niet bereikbaar waren ons op facebook had opgezocht en zag dat we al in Amerika zitten. Ons hart ging tekeer want we denken dat onze kans nu wel nihil is om te winnen. Hij vertelde dat we hadden moeten aangeven dat we naar Amerika gingen vanwege het vertrouwen. Ik wil graag bij deze ons excuus aanbieden dat we het niet verteld hebben aangezien er nergens maar gevraagd werd! We hopen via deze blog te laten zien dat we te vertrouwen zijn en leuk kunnen bloggen en misschien wel vloggen!! Wij zijn nog steeds super enthousiast en hopen op goed nieuws. Nu een tussenstop om te lunchen... To be continued ......

• 24 Oktober 2016 - 22:58

Hetty:

Oh wat spannend allemaal. Leuk weer even van jullie gehoord te hebben. Succes met de reis.
    Xx ama/Hetty

• 24 Oktober 2016 - 23:07

Rudy:

Hè meiden ik wist goed hoe dit werkte Plien vertelde dit me vanavond pas maar leuk hoor die reis verslagen