Yosimite National Park - Reisverslag uit Yosemite Village, Verenigde Staten van Zora Francine - WaarBenJij.nu Yosimite National Park - Reisverslag uit Yosemite Village, Verenigde Staten van Zora Francine - WaarBenJij.nu

Yosimite National Park

Blijf op de hoogte en volg Zora

23 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Yosemite Village

Gisteren (22 oktober) zijn we vertrokken vanuit San Jose naar Yosomite National Park. Na 4 uur rijden en onze eerste tankbeurt gehad te hebben waren we aangekomen in het park. Niet realiserende dat het zaterdag was en dus mega druk. Nergens plek voor de camper dus zijn we het park weer uit gereden en op een kleine afstand het Indianflat rvpark gevonden waar we gelijk voor 2 nachten geboekt hebben. Nadat we ons boeltje lekker rustig geinstalleerd hebben en een maaltijd hebben gehad, hebben we onze route voor de volgende dag uitgestippeld. Ook een lekker spelletje rummikub gespeeld en lekker op tijd het bedje in. Natuurljk waren wij rond 05.00 weer wakker omdat we nogal last hebben van het tijdsverschil met NL. (voor jullie - 9 uur ) Lekker ontbeten en onderweg naar de bus om naar het Yosimite National Park te gaan. Daar om 08.00 uur aangekomen was het visitors centum pas om 09.00 open.. zucht.. wachten in de kou is niet ons favoriete ding. Daarna uitgezocht welke route we gingen lopen. Via de mist trail zijn we ongeveer 2.5 km naar bovem gelopen om de top van de Vernal fall te zien. Vervolgens nog een stuk omhoog gelopen en de Nevada fall gezien om vervolgens weer naar beneden te lopen. Al met al ongeveer 5.5 km gelopen met hellingen en prachtige fotos gemaakt. Daarna hebben we een snelle blik geworden op de Yosemite fall. Na de hele dag gelopen te hebben lekker terug naar de camper en de route voor de volgende dagen uitgestippeld. Next stop is Death vally en daarna Las Vegas. "It's time for Britney bitch" ?? Alvast gezorgd voor een reservering voor het Circus Circus rvpark aan de strip in LV. Dit was weer onze update. Tot het volgende wifipunt. groetjess

• 24 Oktober 2016 - 07:50

Hetty:

Hallo daar in de USA, fijn weer een update. Wat een prachtige wandeling hebben jullie gemaakt. Had graag mee gegaan. Een behoorlijke wandeling met prachtige uitzichten. Een geweldig begin van een heerlijke reis. Hoop dat we gauw een keer kunnen skypen! Vakantiexx mama/Hetty

• 24 Oktober 2016 - 09:14

Pauline :

Hi chicks,
    Wauw wat een avontuur zeg, en wat komt er een hoop ditjes
    En datjes bij kijken he.
    Mooi foto's zeg! Ik ben nu al benieuwd naar jullie volgende foto's en verhalen hihi
    Xx plien